Garantie van uw aangekochte product(en)

Bij Polykoi krijg je uiteraard de normale productgaranties op je aankoop en gelden natuurlijk alle rechten en plichten van het consumentenrecht. Deze worden ook eenvoudig toelicht op de website van ConsuWijzer.

Vertoont je product een defect?

Neem dan even contact op via het contactformulier. Wij zullen zo snel en zo goed mogelijk naar een oplossing zoeken. Soms wordt een onderdeel vervangen, soms krijg je een nieuw exemplaar of we zoeken een andere passende oplossing. Kijk voor meer informatie op de pagina retourneren.

Een garantie geeft extra rechten aan jou als koper, maar is altijd voor een bepaalde duur en met soms met bepaalde voorwaarden (door de fabrikant bepaald). Je hebt altijd een aankoopbon nodig en moet de eerste eigenaar zijn van het product. Los van deze voorwaarden houdt Polykoi zich natuurlijk aan je wettelijke rechten die wij logischerwijs naleven.

Een paar bijzonderheden:

  • Op alle producten zit een reparatiegarantie en worden ter beoordeling aangeboden bij de importeur.
  • Lever een vijverpomp/aquariumpomp of andere producten altijd schoon aan, als wij hem moeten schoonmaken wordt het geldende uurloon in rekening gebracht.
  • Zonder overleg van de factuur kunnen wij helaas niet beoordelen of het product bij ons aangekocht is en kan er geen garantie worden verleend.
  • Voor reparatie buiten de garantie periode zal je vooraf een prijsopgave van ons ontvangen.